Home » Business » ایده‌هایی برای افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی
افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی

ایده‌هایی برای افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی

قصد داریم در این نوشته در مورد ایده‌هایی برای افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی مطالب جالبی را برای شما قرار دهیم. زیاد شدن فالور شبکه های اجتماعی و جلب توجه کاربران قدم موثری در بهبود فعالیت های دیجیتالی محسوب می شود.

مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از وظایف بخش بازاریابی می باشد. مخاطبین شما همیشه منتظر ارائه محتوای باکیفیت می باشند. شما باید به دنبال کسب مطالب جذاب باشید.

ایده‌هایی برای افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی

۱- انتشار محتوای تولیدشده توسط طرفداران و فالورها

وقتی شما مطالب جدیدی و تازه ای برای ارائه داشته باشید چشم انداز مناسبی را برای خود در نظر گرفته اید. در همین راستا شما ارتباط عمیق تری با کاربران خود خواهید داشت. مشتریان به محتوای تولید شده توسط برندهای معتبر واکنش مطلوب تری نشان می دهند. طبق تحقیقات انجام شده 76 درصد مردم به محتوای افراد عادی و 100 درصد آنها به پیشنهاد خرید مصرف کنندگان اعتماد می کنند.

 

۲- جشنواره، هدیه و جایزه

خیلی از افراد از هدیه و محصولات رایگان استقبال می کنند. شما می توانید با برگزاری جشنواره های مختلف برای اهدای جوایز به مخاطبین خود آنها را نیز خوشحال کنید. همچنین می توانید با این کار فالورهای زیادی کسب کنید. کسانی که جشنواره و هدیه و جایزه درنظر می گیرند به نسبت سایر صفحات رشد 70 درصدی بیشتری دارند. جشنواره ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. شما می توانید از جشنواره های مختلف برای درگیر کردن مخاطب استفاده کنید.

۳- تگ کردن دوستان

کاربران مختلف عموما از شبکه ها در بخش نظرات پست های جذاب به دنبال تگ کردن دوستان خود هستند تا آنها را نیز در این امر شریک و سهیم کنند. شما می توانید با ساخت محتوای جذاب از مخاطبین خود بخواهید که دوستان خود را تگ کنند. 

ایده‌هایی برای افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی

۴- انتشار عکس و ویدیو از پشت صحنه شرکت

یکی از ایده هایی که موثر است پست کردن مطالب مرتبط با کارمندان و مدیران شرکت می باشد. شما می توانید با این کار پشت صحنه کار خود را به نمایش بگذارید. این محتوا نشان می دهد که ارتباط صمیمانه ای بین شما و مخاطبین وجود دارد. 

یکی از ایده‌های جذاب و صمیمی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، پست کردن عکس و ویدیو از فعالیت‌های کارمندان و مدیران در شرکت است. این محتوا نشان می‌دهد که در پشت صحنه‌ی محصولات و خدمات شما، افرادی به سختی در حال تلاش هستند تا بهترین محصولات عرضه شود. مخاطبان با دیدن این محتوا ارتباطی صمیمانه‌تر برقرار می‌کنند.

۵- استفاده از قابلیت Reaction فیسبوک

هر چند که استفاده از شبکه اجتماعی فیسبوک در بین کاربران ایرانی به دلیل مشکلات پیش رو کاهش یافته است اما این شبکه اجتماعی همچنان فرمانروا در این زمینه می باشد و اعضای فعالی هنوز در آن وجود دارند. یکی از قابلیت های جالب و جذاب این شبکه اجتماعی قابلیت اظهارنظر با شکلک های متعدد می باشد. شکلک ها حالت های مختلف را در افراد نشان می دهند.

ایده‌هایی برای افزایش فالور شبکه‌های اجتماعی

۶- استفاده از شکلک‌ها

شکلک هارا می توان زبان شبکه های اجتماعی دانست. شما می توانید به کمک شکلک ها و ایموجی های مختلف ارتباط خود را با دیگر کاربران نشان دهید. می توانید حس شوخ طبعی خود را به وسیله ی شکلک نمایان کنید. 

۷- انتشار ویدیوهای آموزشی

انشتار ویدیوهای آموزشی راهکاری عالی برای اشتراک گذاری محتوا می باشد. شما می توانید به کمک ویدیو محتوای ارزشمندی را برای خود تهیه کنید. راهنمای تصویری آموزشی می تواند در این زمینه موثر باشد و طرفداران زیادی دارد. شما می توانید به کمک ویدیوها شانس جذب فالوور خود را افزایش دهید. 

۸- رای‌گیری

استفاده از قابلیت های رای گیری در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر بهترین راهکار برای افزایش درگیری با برند می باشد. نتایج رای گیری در اتخاذ تصمیمات استراتژیک بعدی مفید خواهد بود. 

About writer

Check Also

آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی – بخش دوم

می خواهیم در این نوشته در مورد مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE